.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شوراي شهر بابل در صميميت بي نظير است
شورای شهر بابل از هر شهروند دلسوز بابلی که راهکاری را برای توسعه شهر داشته باشد استقبال می کند و ما به بهترین انتقاد کنندگان جایزه خواهیم داد.
شوراي شهر بابل در صميميت بي نظير است

رییس شورای اسلامی شهر بابل با رد شایعات اختلاف بین اعضای شورای شهر بابل

صمیمیت اعضای شورای اسلامی شهر بابل در بین شوراهای کشور کم نظیر است.
حجت الاسلام دکتر حسن فلاح رییس شورای اسلامی شهر بابل در جمع اعضای شورای مرکزی ستاد نماز جمعه بابل که تنی چند از نمایندگان رسانه های گروهی حضور داشتند با بیان این مطلب تصریح کرد: متاسفانه افرادی با اغراضی خاص می خواهند با دامن زدن به اختلافات سلیقه ای که در هر جمع و محفلی وجود دارد از آن کوهی از اختلافات بسازند که این نوع نگرش ها متاسفانه در گذشته نیز وجود داشته است موجب عقب ماندگی و مانعی جدی برای توسعه شهر شده است.
وی در پاسخ به پرسشی در خصوص بازتاب نگران کننده برخی اختلافات دربین اعضای شورای شهر بخصوص در موضوع انتخابات اخیر ریاست شورا گفت: معتقدم که اختلافات سلیقه عامل پویایی است و موجب می شود تا بهترین تصمیمات برای مردم شهر گرفته شود و اینجانب به صراحت اعلام می کنم که در بین شوراهای اسلامی کشور شورایی را پیدا نمی کنید که صمیمیت بین آنها به اندازه شورای شهر بابل باشد. برخلاف برخی از گفته های نادرست که در برخی از جراید هم نگاشته شده است هیچ گاه تا کنون اختلاف سلیقه ها در بین اعضای شورای شهر بابل به کدورت نیانجامید و تا حالا هیچ گاه جلسات ما برای مثلا موضوع انتخاب رییس شورا تعطیل نشد و اگر بحثی در این زمینه وجود داشته است در فضایی کاملا صمیمانه به صورت فرعی پس از اتمام جلسات رسمی ما بوده است.
تمام اعضای شورای شهر بابل خدمت خالصانه به مردم را سرلوحه کار خود قرار دادند و این نوید را می دهم که تغییرات اخیر برکت آفرین خواهد بود.
دکتر فلاح در خصوص تشکیلی ستادی در جهت توسعه شهر بابل گفت: ستاد توسعه شهر بابل به ریاست امام جمعه و دبیرخانه شورای اسلامی شهر بابل با حضور مسئولان طراز اول شهرستان و برخی از معتمدین تشکیل خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: هدف ما از تشکیل این ستاد وفاق و همدلی و اتحاد برای منافع کلان شهر است.
ما حاضریم که با مردم پیمان ببندیم که در کارهای کلان شهر همه با هم دلسوزانه برای مردم قدم خواهیم برداشت. وی ادامه داد: شورای شهر بابل از هر شهروند دلسوز بابلی که راهکاری را برای توسعه شهر داشته باشد استقبال می کند و ما به بهترین انتقاد کنندگان جایزه خواهیم داد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

masume 26 خرداد 1387
sarawiya yad bayren. sarawi

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.063 seconds.